Det er lov å ombestemme seg! Vi hjelper deg selvsagt med returer, reklamasjoner og feil ved din bestilling. Du har rett til å angre kjøpet ditt i 14 dager uten at du trenger å oppgi noen grunn. Husk at varene må leveres til oss i samme stand som de ble levert til deg. 

Retur av varer

Du har rett til å angre kjøpet ditt i 14 dager etter at du har mottatt varene, uten å oppgi årsaken til returen. Har du mottatt bestillingen din i flere leveranser, begynner de 14 dagene å løpe fra den dagen du fikk den siste varen i fysisk besittelse. 

For å sende en bestilling i retur til oss må du laste ned returskjemaet, print ut, fyll ut og legg i pakken.

Hvordan sender jeg noe i retur?

  1. Legg returskjema med returen
  2. Følg denne linken for å få returkode: Bestill returfrakt her
  3. Retur leveres til nærmeste postkontor og sendes med Postnord.
Ved retur med egen fraktmetode kan det medføre gebyr eller at pakken ikke blir tatt i mot.

Adresse:
Lagerpriser AS
Risavika havnering 224, 4 etasje
4056 Tananger
    Kortbetaling: Klarna vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort, enten du returnerer per post eller i vårt varehus.

    Faktura: Logg deg inn på www.klarna.no for å få opp din oppdaterte faktura. Du finner også fakturaen i Klarna-appen.
    Sørg for at pakken du returnerer er i best mulig stand

    Når du skal returnere eller bytte skal varen være ubrukt og returneres i en uskadd original forpakning. Samtlige lapper og manualer skal sendes med. Du som kunde står ansvarlig for at pakken blir returnert i samme stand som du mottok den i.

    Dersom det er skader på pakken eller mangler i pakken som bruksanvisning, deler eller annet, kan det medføre et gebyr som følge av tap i verdi eller så godkjenner vi ikke returen.

    Dersom du ønsker pakken tilsendt igjen kreves det betaling for frakt.

    Varer som ikke kan returneres

    Om varen er brukt, originalemballasjen er skadet eller mangler medfølgende lapper, bruksanvisninger, manualer etc. godkjennes ikke returen og hvis du ønsker pakken tilsendt igjen til deg må frakt betales.

     

    Garanti og reklamasjon

    Lagerpriser tilbyr to års garanti og reklamasjonsrett på produktene. Har du oppdaget feil eller mangler ved varen din, ber vi deg sende en e-post til kundeservice@lagerpriser.no, så skal vi hjelpe deg. 


    Følgende informasjon må være med i e-posten:

    • Bilder og beskrivelse av feil/mangel
    • Ordrenummer

    Har du ikke tatt vare på originalemballasjen produktet ble levert i, er du selv ansvarlig for å finne en passende innpakning som kan brukes ved retur. Sørg for å pakke innholdet forsvarlig slik at ingen skader oppstår under transport. 

    Les mer om våre kjøpsvilkår her:

    Kjøpsvilkår